یاران
 
قالب وبلاگ
لینک دوستان
پيوندهای روزانه
مصرف مواد غذایی گاهی در کنار هم منع شده است، البته منظور این نیست که اگر کسی یکبار این مواد را با هم مصرف کند قطعاً دچار عارضه خواهد شد، اما مصرف مداوم آنها مشکل‌ساز خواهد بود.

مصرف هم‌زمان ماست و گوشت در کنار هم منجر به تولید مواد هضم‌نشده می‌شود که بیشترین ضرر را به مفاصل وارد می‌کند، پس به نوعی مصرف دوغ با کباب نامناسب است، برخلاف اینکه این مسئله رایج بوده و عوارضی را برای فرد مصرف‌کننده به همراه دارد.

مصرف هم‌زمان سرکه و برنج درب روده، قولنج و اسپاسم و انسداد گوارشی را به همراه داشته و مصرف انگور بعد از کله‌پاچه معده را متضرر کرده و سبب آسیب به آن می‌شود.

مصرف ماهی وتخم‌مرغ پخته هم‌زمان سبب بروز فساد هضم و اسهال شده و می‌تواند در صورت استمرار، ابتلا به نقرس را به همراه داشته باشد.

 آشامیدن آب سرد بعد از غذای گرم و یا شیرینی، دندان‌ها را آسیب می‌رساند و حتی می‌تواند موجب افتادن آن شود، همچنین شیر و ترشی، گوشت کبوتر و گنجشک با سیر و شیر با خربزه را نباید با هم مصرف کرد.

مصرف هم‌زمان ماهی و شیر احتمال ابتلا به لک و پیس و قولنج روده را داشته، لذا توصیه می‌شود پرهیزات و تداخلات غذایی جهت پیشگیری از بیماری‌ها درنظر گرفته شود.

[ یکشنبه شانزدهم آبان ۱۳۹۵ ] [ 10:29 ] [ فرهاد قنائیان بادی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

اینجانب فرهاد قنائیان بادی مدیر دبستان عطار کمجان شهرستان نطنز دراین وبلاگ سعی دارم مطالب مرتبط با رشته تحصیلی ، مسئولیت شغلی ، فرهنگی و آموزشی درج نمایم وپذیرای نظرات شما هستم.
لینک های مفید
امکانات وب
Online User Online User